събота, 30 април 2011 г.

ДЕМИ ЛОВАТО ГОВОРИ ЗА РОКЛЯТА И


Деми Ловато ще изкачи до олтара тази година - "Булката наскоро каза списание" Пийпъл ": Деми е едина от моите шаферки! Тя е като моя малка сестра. Тя е една от най-близките ми приятелки. "

Деми Ловато тя ни разказа всичко за това, как тя е развълнувана да бъде част от брака на приятелката си и пазарува с Тифани " и това, което тя планира да използва за големия ден!

Tiger Beat:Видях, че ти отиде да купиш рокля с Тифани?
Беше ли забавно?
Деми: Наистина забавно

Tiger Beат: Как се чустваш
Деми: Много нереално, това определено беше един момент на голямо щастие.

Tiger Beat: Каква ще бъдете?
Деми: Аз ще бъда шаферка. Това е първият път, когато ще бъда шаферка, всъщност.

Tiger Beat: Каква ще бъде роклята?
Деми: Тя е много секси! Тифани каза : "Аз искам всички мои шаферките изглежда горещо. Харесва ми, много от шаферките роклите са невероятни.Така че аз ще бъда облечен с мини рокля.

Tiger Beat: Какъв цвят е?
Деми: Всички рокли ще бъде в лилаво, тъмно лилаво.

Tiger Beat: Одобрявате ли годеника?
Деми: Да, аз го познавам той е много сладък. Той е много лоялен човек и той е, много гостоприемен.
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар