петък, 6 май 2011 г.

СПИСЪКА НА ПЕСНИ КОЙТО ПРАВЯТ ДЕМИ ПО СИЛНА














Seveteen: Деми Ловато споделя музика, която я поддържа
положителна и фокусирана върху бъдещето.
Музиката винаги е била една голяма част от живота ми и ми помогна през някои трудни времена. Някои песни винаги ми дава увереност,и ми подбрява настроението и ме вдъхновява. Ето списък на някои от моите [песни] любимите ми които помогнаха за моето възстановяване:

"Jon McLaughlin -We All Need Saving''
Слушам тази песен, когато трябва да си напомням, че аз не съм единствения човек на тази планета и че,всички ние се нуждаем от спасение понякога.

"Eminem - Not Afraid''
Тази песен ме вдъхновява , тъй като албум на Еминем се основява на неговата автобиография. Тази песен ме накара да се чувстват уверена и борбена с болестта.

" MercyMe - Word of God Speak''
Моята любима християнска музика!Настроението ми всеки път, когато я чуя се вдига. И вярата ми се подновява винаги.

" Sam Cooke - A Change Is Gonna Come''
Тази песен е класика, която винаги ме е държала радвам се да зная, че тази песен ме оправи напълно.

"Stacie Orrico - Strong Enough''
Слушам тази песен почти всеки ден. Тази песен ме кара да се чувствам, че имам цел в живота, защото Бог ме направи достатъчно силна.

"BarlowGirl - Surrender"
За да се вастановя напълно от всичко, трябваше да се предада и да поискам това, което трябва за да се оправя. Това е песента, която ме накара да влезна в центара за лечения, знаейки, че ако се предада, ще мого да се преборя със болестта.

"Bethany Dillion - Beautiful"
Текстът на тази песен ми напомня, че съм красива, дори когато се чувствам несигурна!!!
Кредит ако взимате!!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар