вторник, 17 май 2011 г.

ДЕМИ Е ПОСТАВИЛА В ТУИТЕР НОВА СНИНМКА НА КОЯТО Е ПО БАНСКИ!!!















Както всички знаят, Деми е приета в клиниката за
рехабилитация и продължава лечението си в нея.
Тя се занимава с емоционални проблеми,
хранителни разстройства и е все по-уверена
с тялото си! Днес тя ни изненада и публикува
снимка по бански тя бе много развалнувана от това..
Тя също така публикувана:




















"Аз бях работила усилено, за да съм здрава и в добра форма. ... Аз не мисля, че ще направя това, но аз съм много развълнувана ... това е тялото ми по бикини в момента!"

"Никога не съм мислела, че ще бъда толкова уверена, достатъчно, за да го направя. Развълнувана съм от това което направих тъй като аз се срамувам от тялото си ... "

"Искам всички момичета и момчета да се борят да получат тялото което искат и знаят, и че да можете да намери покой със себе си."

"Това не е лесно
, но всеки започва с ангажимент за себе си ... ... с ума си и душата си. И повярвайте ми, аз все още работя по него! Хаха "
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар