сряда, 11 май 2011 г.

ДЕМИ И МАЙКА И ПОКАЗВАТ ПОДКРЕПА С ТАТУИРОВКИ













Майката на Деми Ловато показа подкрепа за тийнейджъри, докато тя беше в клиниката, както и предложи на Деми да си направи татуировка.

Деми навлезе в клиниката миналата година за справяне с различни лични проблеми, включително и хранително разстройство, биполярно разстройство и самонараняване.

Тя е получила толкова много подкрепа от феновете си, и е искала да изкаже своята любов към тях тя направи,и татуира думите "Stay Strong" (остани силна) на китките си,и сърце, вдъхновено от феновете си. Едно момиче на 18 години наскоро разкри, че майка и, Диана, я изненада със сърце татуировка на китката си.

В серия от публикации в Twitter, Деми пише:

"Татуировката (Say Strong) майка ми! Тя също има ... Майка ми направи изненадваща, докато бях в лечението ... И тя искаше да ми покаже колко е горда с мен, защото тя искаше помощ за мен и да промени живота ми .. Аз я обичам. "
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар