неделя, 24 април 2011 г.

ЗАБЕЛЕЖЕТЕ: НАТОВАРЕНАТА СЕДМИЦА НА ДЕМИ










Деми Ловато е имала натоварена седмица!

Любимката на "Дисни" успя да направи много новини с кариерата си през последните дни. За тези, които са пропуснали, тук е обобщението на седмицата. Деми в новините:

Ловато, сияеше, на снимката,на която се разхождаше из Лос Анджелис във вторник . Звездата, която в момента направи един месец в клиниката, отбеляза: " Там има голям натиск за постигане на стандартите,което е невъзможно ... Ако сте преминавали през труден етап, помнете: Вие не сте сами."

В същия ден снимките на Деми влизат в студиото "Суитчър Пас" в интернет. "Аз самата се оказа,че трябва да си измия дрехи за пазаруване .. " Деми по-късно написа: "Понякога си мисля, уау .. Аз съм щастлива, само за да имам храна и чисти дрехи. Както и да е ..." (Чувствам се много пораснала: това е супер.) "

Телевизионните водещи също се появиха на "Добро утро Америка" в сряда, когато тя каза, че я е превърна в център за лечение заради проблеми с храненето и самонараняването. "Аз буквално не знаех защо те са толкова добри с мен", казаха Телевизионните водещи. "И ако аз попитах защо, те просто казват:" Ами, ти си съдържание на мазнини " .

След появата на Деми за "Добро утро, Америка" на звездата разкри за списание "Пийпъл" , че докато е била на лечение за проблеми с храненето и самонараняване, тя е била с диагноза биполярно разстройство. "Никога не съм знаела, докато не започна лечението, което бях биполярно " каза Ловато. " С поглед към него вече има смисъл. Имаше времена, когато тя беше толкова забързана, и е написала седем песни само за една нощ и е останала будна до 5:30 сутринта. "

Тази седмица беше пълна с шокиращи разкрития за Деми, но звездата изглежда има здрава основа и подкрепа от фенове ,за да се помогне по гърба й.
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар