понеделник, 25 април 2011 г.

АЛЕКСАНДЪР ДЕЛЕОН ПОКАЗВА ПОДКРЕПА ЗА ДЕМИ
















Тази седмица, бивш приятел на Деми Ловато, Александър Делеон на Групата CAB, показа подкрепа за певица на официалната й страница в Twitter . Той говори за партньорство между Себастиян и Тимбарланд, виж:

Alexanderdeleon@ :не мога да чакам да видя това,което ви предстои на вас с Деми.Един от най-добрите женски гласове, които някога съм чувал. Аз съм пристрастен към нея.

@ DaRealsebastian Аз съм любопитен да видя как звучи в студиото.

Alexanderdeleon @ : не е реално просто. тя винаги звучи страхотно на записи. трябва да я чуете как пее---> Кристина Агилера Джон Мейър. играта свърши

@ DaRealsebastian @ Да Алекс, пич, когато имаш работа с @ Timbaland007 това може да е малко трудно, защото очакванията на него са големи, защото той е чул най-добрите.

@ alexanderdeleon @ просто изчакайте. ако се чувстваш добре сега ... чакай, да го чуе с ушите си. Аз врвам че. @Timbaland007 произведени от най-влиятелния и любимият ми албум на всички времена. Деми ще ви изненада.

Наистина сладко от негова страна да хвалят Деми за Себастиан, нали? Тя трябва да е много щастлива! Говори се, че песента "Catch Me" е написана за Алекс и той е написал "Краун" за нея .
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар