петък, 22 април 2011 г.

ДЕМИ ЛОВАТО: ИЗБЕРЕТЕ МЪДРО ПРИЯТЕЛИТЕ СИ


Редакторът на Seventeen , Деми Ловато , говори за това как приятели "токсично" може да влият и да определят кой си - и защо сега тя е просто заобиколена от позитивни хора.

Ти не осъзнаваш, но ние помагаме на нашите приятели за модни консултации и да ни помогнат да вземат решения, които ще се отрази на нашето бъдеще. Много е важно да се помни, ч кой са вашите приятели, а ако ходите с група от хора, които не са ви познавали, хората ще ви възприемат като част от тази група. Ето какво каза Деми:

Хората, които са около мен вече не са само от полза за възстановяването ми, но и за начина на живот, което имам, което е приятно и спокойно. Търся отпуск за хората, които не се нуждаят от лоши навици, за да се забавляват - хората, с които мога да отида боулинг, или буквално да гледате телевизия и клюки, хората, които ме обичат за това, което съм и не ми пука дали съм висок или нисък, мазнина или тънки. Днес приятелите ми ме обичат за това, което съм - те са хората, с които могат да действат като мен.
Stay Strong,Деми Ловато
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар