четвъртък, 21 април 2011 г.

ИНТЕРВЮ С ДЕМИ ЛОВАТО: ТЯ ГОВОРИ ЗА САМОНАРАНЯВАНЕТО И БУЛИМИЯТА СИ


18-годишната Деми Ловато тя е любимка на Дисни, с който печели усмивка. Тя оспя и стигна до диаграми, както и че са постигнали статут на здрави подрастващите. Въпреки това, доверието в естествено пред камерите. Телевизията не може да я предпази от вътрешната страна, за трайни последици от детският и тормоз. Тя седна с Робин Робъртс да сподели историята си на живот, пълна с борби.

"Аз ще говоря открито, че сам претърпяла психически тормоз в последните години, едно нещо, което никога не съм била в състояние да се чувстват комфортно говоря беше ужасно каза тя. "Аз буквално не знаех защо хората са толкова лошо с мен. И когато ги попитах защо, те просто казват: "Ами, ти си дебела".
Когато бях на 8 години започнах да стигам много често до преяждане. Предполагам в последните 10 години за това се хранех нездравословно. В скоро време бях стигнала до хранително разтройство. На 11 години преживявах много емоций и мислех, че като се самонаранявах ще се отърва от тях.
Имаше моменти, в който не можех да се справя с тях и незнаех какво да правя. Когато бях на турне с Джонса Брадърс за Рок Лагер 2 излязох да пея на гладен стомах. Загубих си гласа и се депресирах.

Също така се чувствам ужасно, защото си го изкарах на Алекс Уелч. Нараних я, а тя беше мой приятел. 100% поемам отговорноста за този случай. Веднага щом стана всичко това мениджъра ми и близките ми казаха че немога да живея така повече и че трябва да потърся помощ. Незабавно спряхме турнето и го направих. Щом започнах да се лекувам намерих начин как да се справя с емоцийте. Истинската причина, по която признавам това е да отворя очите на всички тинеийджъри, който имат такива проблеми и да им кажа, че живота си заслужава!!!"
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар