четвъртък, 14 април 2011 г.


Бавно, но сигурно, Деми Ловато , говори за свойте лични проблеми, които доведоха до нейният престой в клиниката .
Тя седна пред списанието този месец и говори открито за миналите си проблеми,Ето това е, което каза тя:
"По принцип съм имала нервен срив" , обяснява тя.
"Аз бях много зле. Родителите ми и моят мениджър ме дръпнаха настрани и казаха: "Ти се нуждаеш от помощ.
"Исках свободата да изразя това, което усещам. Исках да рестартирам живота си, защото аз се разпадах. "
В кратко съобщение до списанието, което започна миналата седмица, ЕТО КАКВО КАЗА ТЯ със сърцето си:

"Ако си зле, говори със семейството си и близките си или приятелите си," каза тя. "Да не се поставяте в опасност. Много е важно да поставите чувствата си на първо място,и да не наранявате тялото си, защото тялото ви е много важно. "
"Иска ми се да кажа на всеки млад човек, който има хранително разстройство или който е увреден по някакъв начин, че е достоен да се справя и че животът му има смисъл. Той може да преодолее и да премине през всичко. "

"Да, имало е моменти, когато аз не ядох от моята вечеря" цитира с откровеност "Но аз ще се боря с него и останалата част от живота ми, защото това е продължително заболяване. Аз не мисля, че ще спра някой ден мисля за храната и тялото си, и аз трябва да се справят с нея. "

Деми е първа на опашката да вземе собствените си съвети:

"Осъзнах, че да си щастлив е най-важното" , каза тя. "Никога не се срамувам от това, което чувствам. Аз имам право да се чувствам както си искам, и да правя това, което ме прави щастлива. Това е моят девиз. "
Кредит ако взимате!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар