четвъртък, 21 април 2011 г.

Деми прави шокиращи разкрития










Деми Ловато изглежда здравА и щастливА от всякога след сезона и в клиникато в Чикаго, и сега тя разкрива своите лични битки с теглото си, само-осакатяване, наркотици и алкохол,Деми каза:!!!
Когато бях 15 ядох по един път на ден опитвах се да ям само по два пъти в седмицата , но аз не губих не губих киограми, защото тялото ми не коригира. Така че опитах нещо ново: лекарства - нищо не действаше .Помислих си, че трябва да започна да повръщам.Правех го по пет пъти на ден, но повръщах само кръв.Имаше само кръв в тоалетната.
Други разкрития на Деми:
-Скандала с Алекс Уелч:Бях ядосана и наранена. Просто избухнах и нараних мой приятел.
-Лечението:Престигнвах в Лос Анджелис. Тогава щях да се разходя, докато майка ми не ми каза, че директора на клиниката иска да говори с мен.
-Отслабване:Бях видяла толкова лоши коментари и реших че щом съм в светлините на прожектора трябва да намаля теглото си.
-Диета:През почивката на Съни на алеята на славата, приятелите ми отиваха да ядат, но аз просто отивах с тях или правех нещо друго.
-Алкохол и наркотици:Ще ви излъжа ако кажа, че нищо не съм опитвала, но за щастие не стигнах до базата на лечение.
-Депресия: Още от детството ми се боря с депресията.
Никога не съм знаела, че щом потърся помощ ще успея да се преборя с нея.
-Стари приятели:Селена Гомез.
Отидох да говорим с нея, но не беше за дълго. Всъщтност се чувствам виновна за това, защото тя беше тази,
която ми се обади по телефона и плачеше.
-Сегашно хранене:Моята цел е да се храня по три пъти на ден,
което е много трудно за постигане.
-Напускането на сериала Съни на алеята на славата:
Не знам дали мога да се справя пред камерата със сегашното ми тегло.
-След излизането от клиниката: Аз все още се боря,
но имам толкова много живот пред мен и не искам да го пропилея.
Кредит ако взимате!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар